wtorek, 11 marca 2014

Nowy Dział " Tanio i Ładnie "

Hej to ja Spears i będę prowadziła nowy dział wymyślony przeze mnie :3 Nazywa się on "Tanio i Ładnie ". Tu będą tanie stylizacje najczęściej za sm. Myślę, że wam się spodoba. Ta stylizacja jest droga po dolicza się 16sd :/ . Możecie czymś zastąpić, ale nie miałam pomysłu czym. A więc proszę :3

 Na dole będzie LINK do sklepu Make your Mark.
Stylizacja mi się bardzo podoba, obecnie jestem tak ubrana. Ten śliczny żakiecik z disney Make your Make mi się tak podoba :3, dodaje kobiecości i poważności. Rajstopy z Basics zawsze się przydadzą tak jak koturny z Fallen Angel. Wisiorek nie wiem może być z : Stardoll Academy, Darmówka, Gift of Meter, Prezent. 
Żeby przenieść się do sklepu Make your Mark kliknij TU.
      To dla mnie ważne! Co o tym myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz