niedziela, 9 marca 2014

Metamorfoza weronika1408

Cześć ;* mam dla was metkę weronika1408 zastanawiam się nad nowym działem,tylko jakim? Może podsuniecie mi jakiś pomysł,serdecznie zapraszam :)

                                             STRÓJ: 


Przed:Stylizacja poprawna,ale tą spódniczkę zmieniłabym na spodnie z wysokim stanem lub rozkloszowaną spódniczkę.Stylizacja nawet mi się podoba,ale branzoletka jest źle założona.

Po:Postanowiłam połączyć fiolet z tą spódniczką.Do tego biały blezer,trochę złota i czerni ;D Dodałam jeszcze te okularki i wianek *.* Jestem mega zadowolona i lubię takie połączenie kolorów ;)

                                        MAKIJAŻ:

Przed:Makijaż oka nieco krzywy,ale podoba mi się połączenie tych kolorów.Puder i szminka dobrze dopasowana,fryzura także bardzo mi się podoba.Za części twarzy doll masz ode mnie największego plusa ;D

Po:Zacznę od tego,że znów jestem bardzo zadowolona z efektu.Makijaż oka jest koloru różu,fioletu i żółci.Szminkę pozostawiłam w tym samym kolorze.Z pudrem trochę połączyłam kolory,żeby powstał taki właśnie efekt,do tego pasująca fryzura i kolor.

                                                        Lepiej przed czy po?  
                                                             Thebest777




1 komentarz: