czwartek, 6 marca 2014

Metamorfoza karolinnaaa2222

Siemka!:D Ale mnie dzisiaj gardło boli...ehh tylko tu narzekam zamiast powiedzieć coś co mnie cieszy xD No ale muszę się pochwalić,że we wtorek jadę na zawody do Jedlicza ;D Okej to tyle,mam jeszcze dla was metkę karolinnaaa2222 :)

                                                          STRÓJ:

Przed:Stylizacja poprawna,ale trochę za ciemno!Lepiej byłoby abyś schowała koszule pod spódniczkę,zdjęłabym rajtuzy i buty wyglądają jak te u klauna,stylizacja nie powala...:)

Po:Miałam plan aby użyć tą spódniczkę,miała to byś delikatna stylizacja,no ale zmieniłam plany.Dodałam rockową kurtkę i bluzkę z napisem Paris.Do tego srebrne dodatki.Ocenę zostawiam wam ^.^

                                       MAKIJAŻ:

Przed:Zacznę od tego,że masz ładną doll,bardzo ładną z wyjątkiem nosa (wygląda tak jakby był krzywy,ale to taki szczegół xd).Makijaż oka składa się z nie równo nałożonej kredki.Szminka nie pasuje,fryzura ujdzie.

Po:Jestem mega zadowolona.Makijaż oka jest w kolorach żółci,pomarańczy,różu,fioletu i niebieskiego.Tak więc jestem zadowolona,bardzo lubię robić takie makijaże.Do tego pasująca szminka i fryzurka,jak mi wyszło?:)

                                                            Lepiej przed czy po?
                                                                  Thebest777

2 komentarze: