poniedziałek, 3 marca 2014

endless summer #3

Cześć,mam dla was kolejną notkę z działu ,,Make-up krok po kroku'' tuż po tej notce dodam metkę.Makijażowi nadałam nazwę ,, endless summer'' czemu?bo taki makijaż kojarzy mi się z latem!^^ Jest on w odcieni żółci,różu i czerwieni,zaczynajmy!

Potrzebne kosmetyki:






1.Kąciki oka malujemy żółtym cieniem ok. 3-4 warstwy.
2.Dalej,dodajemy trochę różu,jeśli najedziemy tym kolorem na żółty powstanie fajny efekt!
3.Na koniec dodajemy trochę czerwonego koloru,żeby nie był  nudny.

Tak wygląda efekt końcowy.Dodałam świetnie się nadającą fryzurkę w kolorze blondu.Dodałam puder i pieprzyk.Oczywiście nie ma u nas lata,ale czuć wiosnę.Do wakacji jeszcze tylko 115 dni!Pozdrawiam  :)

                                                             Jak się podoba?:)
                                                                Thebest777
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz