poniedziałek, 10 marca 2014

Metamorfoza zuzi1506

Cześć kochani nasza redaktorka spears230 od dziś będzie robić stylizacje i metamorfozy na blogu.Jutro jadę na zawody z siatkówki,będą one w Jedliczu,trzymajcie za mnie kciuki,kochani!Dzisiaj byłam na mieście po buty,kupiłam Air Maxy zawsze o nich marzyłam :) Mam dla was metkę zuzi1506 zaczynajmy!

                                             STRÓJ:

Przed:Ładna,dziewczęca stylizacja.Połączyłaś róż i fiolet do tego biel,wyszło świetne.Aczkolwiek już parę razy widziałam takie stylizacje.

Po:W mojej wersji postanowiłam,że głównym punktem będzie spódniczka.Do niej dobrałam marynarkę,buty,bluzkę którą dość często używam,naszyjnik z sową i okulary.Jestem zadowolona z efektu mojej pracy,a wam jak się podoba?:)

                                      MAKIJAŻ:

Przed:Makijaż oka jest nie równy i nudny,brwi bardzo ładnie pomalowałaś,za to właśnie masz u mnie plusa.Części twarzy są okej,nawet oczy mi się podobają ^.^

Po:Makijaż oka wykonałam w kolorach granatu,błękitu i bieli.Nałożyłam równomiernie pasujący puder i dodałam szminkę.Fryzurę zmieniłam,ale kolor został ten sam :D

                                                         Lepiej przed czy po?
                                                               Thebest777

1 komentarz:

  1. Osobiście do gustu nie przypadł mi makijaż zrobiony przez Ciebie, ale pewnie ktoś inny powie inaczej :) Strój bardzo mi się spodobał, dzięki za stylizację :*

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń