sobota, 1 marca 2014

Metamorfoza thebest777

Cześć, to moja pierwsza metka na blogu więc proszę o wyrozumiałość. 

Strój :

                                     przed                                                                             po
Przed:  bardzo podoba mi się ta stylizacja, nie ma się do czego przyczepić. Podoba mi się połączenie spodni z bluzką. ;)

Po: postanowiłam zrobić letni, moim zdaniem fajnie wygląda ta koszula z tymi spodenkami. Telefon i biustonosz nadają trochę koloru stylizacji, opaskę zostawiłam bo ładnie wygląda a buty same się dobrały. 
Makijaż :

Przed
                                          Po














Przed : Bardzo ładny makijaż, mi nawet nie wyszedł by tak ładnie miałam go zostawić ale postanowiłam zrobić coś do stroju.
Po : Starałam się zrobić takie kolory jak mam telefon,ale jak mi wyszło oceńcie sami. 
Piszcie w komentarzach jak wam się podoba metka :)
...paradise...

4 komentarze:

  1. Dzięki za metkę ;* stylizacja po jest okej,makijaż trochę krzywy,ale ładna kolorystyka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się z tym makijażem ale to nie jest moja mocna strona ;)

      Usuń