sobota, 1 marca 2014

Metamorfoza the_gusty

Cześć,na początku muszę wam powiedzieć,że redaktorka od stylizacji odeszła,dlatego też poszukujemy nowej!Wymagania:wyczucie stylu,znajomość zasad ortografii i chyba tyle.Mam dla was metkę the_gusty,zaczynajmy!

                                         STRÓJ:

Przed:Stylizacja jest okej,tylko zmieniłabym kurteczkę,albo ją zdjęła.Torebka pasuje do groszków na koszuli i do pasku.Stylizacja jest ładna,ale nie dopracowana.

Po:W tej stylizacji postawiłam na róż.Połączyłam te spodnie ze sklepu Fever z blezerem ze sklepu Calie♥Picks.Fajnie,że na spodniach są wszyte złote ćwieki,dlatego dodałam kolczyki w tym samym kolorze.Do tego bluzka z napisem Paris.Jest mi przykro bo nie miałaś zbyt dużo torebek i żadna mi nie pasowała...Na początku chciałam użyć czarnych szpilek,no ale zmieniłam na takie pod kolor i jak mi wyszło?:)

                                       MAKIJAŻ:

Przed:Na początku napiszę,że masz bardzo ładną doll *.* Makijaż oka jest piękny i staranny,kolory świetnie ze sobą współgrają,nałożona przez ciebie szminka także jest okej.Jednak w dziwny sposób pomalowałaś policzki,ale to taki szczegół.Fryzura jest ładna,ogólnie wszystko jest bardzo ładne ^^

Po:Zrobiłam ognisty makijaż,lubię takie,połączyłam czerwony,żółty i czarny.Usta pomalowałam takim jasno czerwonym,wiem że nie pasuje do karnacji,ale co tam ;D Zmieniłam fryzurę na jedną z moich ulubionych.

                                                      Lepiej przed czy po?
                                                           Thebest777

                                                   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz