poniedziałek, 3 marca 2014

Metamorfoza 3Izabela3

Cześć,przepraszam za nie dodawanie metamorfoz,no ale wiecie...szkoła.Mam dla was metkę 3Izabela3 

Zaczynajmy!!!

                                            STRÓJ:

Przed:Stylizacja poprawna,aczkolwiek strasznie nudna.Połączenie czerni i bieli do tego srebro jest monotonne u wielu dollek,stylizacja nie powala.

Po:Połączyłam niebieski i czarny,masz może 4-5 stron szaf,ale nic do siebie nie pasuje,trudno wgl coś było stworzyć!Połączyłam niebieski blezer z czarnymi spodniami i butami tego samego koloru,jak mi wyszło?:)

                                       MAKIJAŻ:

Przed:Masz bardzo ładną doll i jest ona strasznie podobna do doll mojej przyjaciółki pewnie to tylko przypadek.Twój makijaż składa się tylko z tuszu ;_; aczkolwiek wygląda to naturalnie,fryzura jest okej.

Po:Makijaż oka jest koloru szarego i czarnego.Masz bardzo mało kosmetyków jak na takie lv.Usta pozostawiłam w kolorze naturalnym,fryzurę zmieniłam na jedną z moich ulubionych,kolor pozostawiłam ten sam :D

                                                  Lepiej przed czy po?
                                                        Thebest777

 



1 komentarz:

  1. Boziuuu to było tak dawno XDD
    Nie mam za dużo ciuchów i kosmetyków bo raz miałam tylko ss XDD

    OdpowiedzUsuń