sobota, 8 marca 2014

Metamorfoza missjula20105

Cześć,mam dla was metkę missjula20105 przepraszam,że nie dodałam jej wczoraj ale nie miałam czasu,zaczynajmy!


                                             STRÓJ:

Przed:Stylizacja poprawna,nawet mi się podoba.Połączyłaś szary i czarny,stylizacja jest prosta,ale ma to ,,coś''.To tyle ;3

Po:Tym razem stylizacja w kolorach różu i błękitu :) Kocham robić takie stylizacje,połączyłam tą świetną bluzkę z różową spódniczką z Basic,dodatki same się  dobrały.Postanowiłam dodać trochę bieli (buty,korale i stanik).Do tego wianek,choć nie jestem pewna czy pasuje...

                                          MAKIJAŻ:

Przed:Em,zacznę od tego,że nie podoba mi się rozmieszczenie twoich części twarzy wszystko jest za wysoko.Makijaż jest nierówny i nudny,brwi z daleka ładnie wyglądają,ale z bliska odstraszają.Fryzura podoba mi się ^^

Po:No już lepiej.Mam nadzieję,że udało mi się to.Makijaż oka jest w kolorach jasnego i ciemnego brązu i zgniłej zieleni.Lubię te oczy bez tuszu,dlatego dodałam eyeliner.Do tego puder i pasująca szminka.Fryzura jedna z moich ulubionych :)

                                                      Lepiej przed czy po? 
                                                           Thebest777

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz