wtorek, 11 marca 2014

Metamorfoza psiara890

Hej dzisiaj metamorfoza psiara890.
Nie rospisuje się tylko omawiamy metkę ;)
1. To Po. Niestety mi się pomyliło i nie chciało mi się już przemieniać ://
Przed.
Stylizacja jest dynamiczna, dynamiki dodaje sweter, który wygląda jak prawdziwy (włoski bawełny) i dynamiczne spodnie. Kolory neutralne bardzo mi się podoba. 
Po.
Przymulony czerwony kolor kardiganu dopasował się do koloru spodni i butów. Dodałam moją ulubioną bluzkę z kołnierzykiem, którą mam i ją uwielbiam. Kompozycja kolorów i ogólnie stylizacja jest statyczna ;)
 Przed.
Makijaż mi się podoba. Wykonany został czarną kredką i lekko pomalowane policzki na różowo. Brwi pasują do oczu i włosów.
 Po.
Dodałam włosy Ombre *_* I klasyczne koloru czerni i bielu. Naturalny kolor policzków, ale trochę przesadziłam ;c . 
Mi się ogólnie podoba, a wam?

2 komentarze:

  1. Ubrania nie mogą być dynamiczne. One się nie ruszają i nie żyją :) Stylizacje obie mi się podobają ,natomiast makijaż żaden.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała pomyłka,każdemu się zdarza...A co do metki stylizacje obie mi się podobają,makijaż lepszy po.Natomiast nie podoba mi się sposób pomalowania ich,ale może z dala wygląda lepiej,taki szczegół.
    Thebest777

    OdpowiedzUsuń