środa, 16 kwietnia 2014

Wszystkie piękne panie na Stardoll powinny być szczęśliwe, ponieważ jest wielka dostawa w ''Tress Up'', gdybym był dziewczyną to nie wyszedłbym ze starplazy, ponieważ moje zakupy trwają wieki. Zawsze staram się kupić coś ślicznego i taniego. Kupujcie sensownie jak ja xDD Pozdrawiam osoby które z zainteresowaniem czytają moje posty :*
                                                                                                                                               Black.Fish

2 komentarze:

  1. Większość tych fryzur okazała się marna ;) Dwie sensowne znalazłam. Myślałam, że admini się lepiej postarają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to przykro, że za dużo ładnych fryzur sobie nie znalazłaś. Ja jednak nie mogłem się oprzeć i musiałem kupić jedną w prawdzie muszę pomyśleć do jakiej stylizacji ją użyje, lecz może bedzie dobrze panie bobrze... xDDD Przepraszam nie mogłem się oprzeć zakończeniu xD Pozdrawiam Black.fish

    OdpowiedzUsuń