niedziela, 13 kwietnia 2014

Co warto kupić-Riviera

Cześć,mam dla was kolejny post z działu ,,Co warto kupić''.Tym razem odwiedzamy sklep Riviera.Są tu głównie stroje kąpielowe,ale można znaleźć niektóre fajne ciuszki.Najbardziej przypadły mi do gustu sukienka,strój kąpielowy,góra bikini,bransoleta i buty.Sukienka jest niebieska w kolorowe kwiatki.Ma baskinę i jest krótka bez ramiączek,uważam że warto ja kupić,kosztuje tylko 17 sd.Myślę,że jest warta swojej ceny :) Drugą propozycją jest biała góra od bikini z czarnymi i złotymi ornamentami.Jest piękny i przydaje się w stylizacjach kosztuje 10 sd.Bardzo podoba mi się także strój kąpielowy z grafiką przedstawiającą miasto,można ją także użyć jako bluzkę.Kosztuje tylko 13 sd.Następną rzeczą jest złota bransoleta,pasuje do każdych stylizacji kosztuje 5 sd.Moim faworytem są różowe szpilki,są boskie *.* z pewnością kiedyś będą dużo warte,gdy sklep zniknie.Kosztują tylko 5 sd! Tutaj macie wszystkie wymienione rzeczy:

                                           

                                        Stylizacje:

Myślę,że stylizacje mi się udały.Ocenę zostawiam wam,kochani :)
Thebest777


3 komentarze: