poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Metamorfoza zuzi1506

Cześć kochani!Mam dla was już drugą metamorfozę zuzi1506 na tym blogu :) Chciałabym także ogłosić,że szukamy redaktorek!Jeśli jesteś zainteresowana,na co czekasz?Pisz!:) Dobra przejdźmy do metamorfozy!:

                                         STRÓJ:

Przed:Stylizacja jest poprawna.Nie jest brzydka,ale powalająca też nie.Bardzo podoba mi się ta sukienka w złote ptaki,niestety nie ma już jej w sklepie :c To tyle co mogę napisać.

Po:No cóż,mogę tylko powiedzieć,że nie miałam weny.Nie za bardzo mi wyszło,połączyłam różową marynarkę z Calie's Picks ze spodenkami i bluzką z Chanel.Połączyłam 2 pary butów,myślę że fajnie mi wyszło do tego okulary z Riviera.

                                         MAKIJAŻ:

Przed:Nawet podoba mi się twarz twojej doll,ale sposób jakim pomalowałaś oczy jest okropny.Jest strasznie nie równy.Sposób w jakim pomalowałaś policzki podoba mi się,a o brwiach już nie wspomnę-śliczne.Fryzura też jest niczemu sobie...

Po:Jestem mega zadowolona z efektu.Może i jest za bardzo różowo,ale co tam.Makijaż wykonałam w odcieniach bieli,fioletu i różu,na policzki nałożyłam różowy puder i do tego pasująca szminka.Zmieniłam kolor włosów na różowy,jak mi wyszło?

                                                       Lepiej przed czy po?
                                                             Thebest777
Macie jeszcze jeden z moich ulubionych openingów z Naruto :3




2 komentarze: