wtorek, 15 kwietnia 2014

Metamorfoza nataliaszelc01

Cześć kochani,nie będę w tym poście się rozpisywać więc przejdźmy do rzeczy.Mam dla was metkę nataliaszelc01 mojej przyjaciółki nie tylko na sd,zaczynajmy!:)

                                           STRÓJ:

Przed:Nawet mi się podoba,lubię stylizacje w takich kolorach.Połączyłaś piękny włochaty sweterek z bielą i naszyjnikiem z zawieszką przedstawiającą muszelkę.Jedyne co nie bardzo mi pasuje to odstająca kolorystycznie kopertówka koloru brąz.

Po:Jestem średnio zadowolona z efektu mojej pracy.Też chciałam stworzyć coś lekkiego,ale nwm czy mi się udało.Połączyłam niebieski top w kropeczki  ze spodenkami koloru pudrowego różu z koronką.Do tego buty na małym obcasie,naszyjnik i torebka,jak mi poszło?

                                       MAKIJAŻ:

Przed:Makijaż oka jest poprawny,kolorystycznie także mi się podoba.O częściach twojej twarzy już się wypowiadałam,fryzura jest ładna i pasuje do twojej doll.

Po:Hmm...postanowiłam pobawić się kolorami,czyli to co lubię najbardziej.Makijaż oka składa się z niebieskiego,zielonego,lawendowego i fioletowego koloru.Na policzki nałożyłam jasny puder,zrobiłam to w miarę równo.Zauważyłam,że ostatnio chodzisz tylko w  blondzie,więc postawiłam na ciemniejszy kolor i upięłam je w koczek.

                                                      Lepiej przed czy po?
                                                           Thebest777



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz