środa, 16 kwietnia 2014

Witam wszystkich. Jestem nowy i muszę przyznać, że jestem tak bardzo roztrzęsiony tą całą sytuacją w prawdzie kiedyś się zdarzyło mi być już redaktorem na blogu lecz było to bardzo dawno temu i już zapomniałem jak to się robi... Ale staram się być jak najbardziej profesjonalnym i nie zawieść ''Thebest777'' wiec, że jestem bardzo wdzięczny :*. Mogę robić błędy, ponieważ jestem człowiekiem jak każdy (chyba...) Próbuję jednak nie kaleczyć języka. xD Nazywam się  Romuald lecz mówcie mi Romek (tak na luzaku xD) Zazwyczaj nie podaję mojego wieku... Mam lat 15 i pewnie zadajecie se pytanie -''Czemu on zazwyczaj nie podaje wieku?'' xD już tłumaczę. Jak każdy pewnie wie na stardoll same małolaty mające lat np.10,11,12,13 podają się za starsze np.14,15,16 lat nie chce, abyście myśleli, że należę do takich właśnie 'MAŁOLAT'' i dlatego nigdy nie podaje wieku... Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście. Się rozpisałem w sumie na blogu ''Stardoll Według  Nas'' będę pisać jakie są nowości itp... Proszę czytajcie moje posty i komentujcie mój profil na Black.fish oczywiście na stardoll. Chciałem pozdrowić moją Czaderską Mamę i brata Michaelis-san. Kocham was pyszczki :***

                                                                                                                                        Black.fish

4 komentarze:

  1. Drogi Romualdzie ,znaczy Romusiu xD Powaliłeś mnie na łopatki określeniem "Czaderska Mama". Nie rozumiem Twej wypowiedzi ,być może nie dorosłam jeszcze do tak głębokich przemyśleń. Romualdzie ,albo Romek (tak na luzaku) w Twojej wypowiedzi zauważyłam tyle błędów ,że mogę sądzić iż nie jesteś "człowiekiem" (chyba). Mimo to będę z chęcią czytać i śmiać się Twych postów. Pozdrawiam.

    Gruby James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruby Jamesie ''Czaderska mama'' to jest moja mama, która odziedziczyła zdolność do Elektryki po mojej ''Czaderskiej babci'', która każdy najnowszy sprzęt ogarnie w parę minut xDD I nie sądzę, że narobiłem błędów . Staram się być jak najbardziej miłym, ponieważ chyba tylko ty będziesz czytać moje posty xDDD Pozdrawiam Black.fish

      Usuń
  2. Hahaha XD
    Nowy redaktorze, Romku, uważam, że nowości to dość nudny dział, ponieważ na każdym blogu ukazuje się to samo każdego dnia. No, ale cóż... :) Zaciekawiłeś mnie swoją osobą i mam nadzieję, że zamiast ukazywać nowości w bardzo nudny sposób, urozmaicisz to tak, że będę to z ciekawością czytać. Nad znakami interpunkcyjnymi i ortografią jeszcze zdążysz popracować. Co do Twojego wieku. Jeśli tylko chcesz, podawaj go bez żadnego ale, jeśli ktoś Cię weźmie za oszusta, po prostu odpuść. Ludzie dzielą się na tych, którzy Ci uwierzą i tych, którzy nie uwierzą. Trzymaj się tej pierwszej grupy.
    Co do tych nowości... Nie zawiedź Nas! :)

    VirginiaaStar

    OdpowiedzUsuń
  3. xD Mam nadzieję, że nie zawiodę, a co do tych ch*lernych błedów... To babcia mnie zagadała bo zadzwoniła i potem nie czytając opublikowałem xDD Mój błąd, mój błąd... xDDD

    OdpowiedzUsuń