wtorek, 8 kwietnia 2014

Metamorfoza Dzasta09

Cześć wam,przepraszam za nieobecność.Tak przy okazji to szukam redaktorek z propozycjami do nowego działu,które by prowadziły.Mam dla was metkę Dzasta09,zaczynajmy!

                                              STRÓJ:

Przed:Do stylizacji mam mieszane uczucia,ale z drugiej strony to podoba się pomysł na jej wykonanie.Zdjęłabym buty,są trochę za ciężkie do tej stylizacji.Tatuaż też bym zdjęła bo nie pasuje tutaj.

Po:Nie specjalnie udała mi się ta stylizacja.Na początku miało być na biało,bez tych czarnych dodatków i złota,ale pomysł mi się zmienił :) Połączyłam niebieski sweter ze spódniczką i bluzką z napisem Paris,do tego trochę czerni i złota.Jak mi poszło?;D

                                          MAKIJAŻ:

Przed:W oddali rysy twarzy wyglądają cudownie,w sumie to z bliska też (sama się sobie dziwie xd).Twarz twojej doll bardzo mi się podoba,jest bardzo oryginalna i ładna,fryzura też mi się bardzo podoba masz ode mnie wielkiego plusa. :)

Po:Makijaż oka jest w dość ponurych kolorach:brązu,ciemnego pudrowego różu i ciemnego odcienia zieleni.Usta pomalowałam  pasującą szminką,a na policzki nałożyłam puder.Zmieniłam fryzurę na rozpuszczone włosy w kolorze brązu.

                                                         Lepiej przed czy po?
                                                               Thebest777


2 komentarze:

  1. ładnie, dzięki. ale czemu na 1 zdj lataja buty w tle????????

    OdpowiedzUsuń
  2. ;__; Zapomniałam ich włożyć do szafy,sorry xd

    OdpowiedzUsuń