czwartek, 22 sierpnia 2013

Metamorfoza the_gusty

Cześć,dzisiaj wykonam metamorfozę użytkowniczki the_gusty.Bardzo się cieszę jak ktoś się zgłosi do metamorfozy ^^ zachęcam do zgłaszania się :)

                                             Strój:

                              

 Przed:Sama nwm co mam o tym myśleć,mam mieszane uczucia co do tej stylizacji.Może lepiej by było zdjąć ten sweterek.

Po:Jestem bardzo zadowolona.Bardzo mi się podoba.Stylizacja utrzymana w kolorach pudrowego różu oraz bieli.

                                              Makijaż:

                     

 Przed:Twój makijaż składa się tylko z eyelinera i tuszu.W twoich częściach twarzy nie podobają mi się tylko te brwi...

Po: Makijaż pod kolor stylizacji,także jestem zadowolona ^^

                    Lepiej przed czy po?Komentujcie!

                                               thebest777

                                                                               

                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz