niedziela, 4 sierpnia 2013

Metamorfoza martynka782

Cześć.Jestem bardzo szczęśliwa że zgłosiła się pierwsza os. do metamorfozy.Jest to moja pierwsza metamorfoza na tym blogu mam nadzieję że wam się spodoba,oto ona:

                                STRÓJ PRZED:

                                                    

Powiem krótko.Bardzo mi się podoba jest lekko zwiewnie.Wszystko pasuje nie mam się do czego przyczepić.Masz ode mnie wielkiego plusa :)

                                   PO:

                                                  

Jestem zadowolona z tej stylizacji.Masz naprawdę dobrą szafę,można  z niej stworzyć wiele stylizacji,ale radziłabym ci zakupić jakieś białe buty.

                                              MAKE-UP PRZED:

                                                   

Na pierwszy rzut oka jest ok,ale jak się przyjrzałam make-up jest nierówny i policzki źle pomalowane.Co do części twarzy nie podoba mi się nos i brwi.

                                             PO:

                                 

Makijaż zrobiłam pod kolor  stylizacji.Jestem zadowolona.Przesunęłam troszkę części twarzy ale i tak radziłabym zmienić nos i brwi.

Pozdrawiam! thebest777

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz