poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Cześć kochani!Mam dla was dziś kolejną metamorfozę tym razem dla julia.star-doll ma ona 47lv. i 
dołączyła w 2010r.          


                                                                     STRÓJ

                         

Przed:Powiem krótko.Bardzo mi się podoba.Jedyne co mi tutaj nie pasuje to torebka i okulary,ale to taki szczegół :)

Po: Uwielbiam  ten sweterek dlatego musiałam go użyć.Ogólnie bardzo mi się podoba :)

                           
                                                                
 MAKIJAŻ

                                      

Przed:Makijaż bardzo mi się podoba.Jedynym minusem są te sztuczne rzęsy.

Po:Makijaż pod kolor stylizacji.Fryzura jedna z moich ulubionych.

Lepiej przed czy po?Komentujcie!

                                                             thebest777

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz