poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Metamorfoza 1Izunia2

Cześć.Przepraszam was że tak długo nie pisałam na blogu ale nie miałam czasu :( Postaram się pisać częściej!zachęcam do obserwowania jak i komentowania bloga.  Zaczynajmy!

                                            STRÓJ:

                 

Przed:Wszystko do siebie pasuje.Kocham tą bluzkę,ale jak dla mnie jest trochę pusto.

Po:Nie jestem do końca zadowolona, długo szukałam jakiejś pasującej torebki,ale jej nie znalazłam,a szkoda.Myślę że trochę lekkości dodaje ten sweterek.

                                        MAKIJAŻ:

                                   
 

Przed:powiem krótko nie podoba mi się.Makijaż krzywy,puder źle nałożony no i te kolczyki na włosach.Do części twarzy się nie przyczepię bo są ładne :)

Po:Masz bardzo mało kosmetyków! a zwłaszcza cieni do oczu!radzę ci zakupić parę kosmetyków bo jak na 60 lv to jest lekka przesada.Co do makijażu wykonałam pod kolor stylizacji,fryzurka jedna z moich ulubionych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz