Cześć kochani :) Jak wiecie poszukuję redaktorów na bloga,głównie od metamorfoz,jeśli chcesz zostać redaktorką,co ci szkodzi,napisz!Mam dla was metkę dla Karola_Miska
STRÓJ:
Przed:Nwm co napisać,to nie mój styl o ile można to nazwać stylem czy brakiem gustu.Zamiast kupować spodni z Antidote za 65sd. zainwestowałabym w co innego.Co mam dalej pisać?po prostu nie podoba mi się...
Po:W twojej szafie są w większości darmówki i nie pasujące do siebie ubrania.Udało mi się coś stworzyć,oczywiście nie jestem zadowolona...
MAKIJAŻ:
Przed:Sztucznie i jeszcze raz sztucznie.Kolczyki w okolicach oczu dziwnie wyglądają .Nie lubię tych oczu i źle je pomalowałaś.Twoja doll mi się po prostu nie podoba.
Po:Jestem zadowolona z tego co mi wyszło.Musiałam zakryć tą fryzurką twoją dość obszerną twarz.Jestem zadowolona z efektu,ale zmieniłabym części twarzy
Lepiej przed czy po?
Thebest777


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz