Cześć mam dla was metkę bladenic00 jutro historia T.T haha tylko narzekam,a jak wam się chodzi do szkoły po feriach?:)
Zaczynajmy!!!
STRÓJ:
Przed:Szczerze?nie podoba mi się.Nie lubię tej katany,poszerza ramiona.Torebka jest dziwna.Nwm co mam o tym myśleć.
Po:Masz 16 lv. więc nie dziwie się,że masz mało ubrań,ale coś zrobiłam :D Stylizacja na lato czyli spodenki,krótka bluzka i trampki:) Dodałam jeszcze naszyjnik i okulary :)To tyle xd
MAKIJAŻ:
Przed:Makijaż z dala wygląda ładnie,ale z bliska jest nie równy,ale to nic xd Twoje części twarzy nawet mi się podobają,fryzura też jak na taki lv,wielki plus :)
Po:Makijaż oka w odcieniu zieleni i brązu.Nie posiadasz żadnego pudru no,ale mówi się trudno.Fryzury nie zmieniłam,tylko jej kolor na brąz,mam nadzieję,że wam się podoba :)
Lepiej przed czy po?
Thebest777


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz