czwartek, 30 stycznia 2014

Metamorfoza TTOORRIII

Cześć,już niedługo koniec ferii :c No,ale mam dla was metkę dla TTOORRIII 

ZACZYNAJMY!!!

                                               STRÓJ:

Przed:Ehh...pusto tu trochę.Dużo osób na sd. się podobnie ubiera,nie podoba mi się...

Po:Masz mało ciuchów w szafie,które nie pasują do sb.Znalazłam coś,ale nwm czy mi  się udało,ocenę zostawiam wam :)

                                            MAKIJAŻ:

Przed:Powiem jedno...Strasznie  sztucznie!Nienawidzę takich fryzur i sztucznych rzęs i tak wgl. co ty masz na włosach?! xd Nie podoba mi się.

Po:Masz nawet dużo kosmetyków,no ale tylko 3 cienie ;_;  więc nie mogłam zabłysnąć.Makijaż oczu wykonałam w trzech kolorach,szminka żadna nie pasuje.Wyszło mi dość naturalnie :)

                                                                  Lepiej przed czy po?
                                                                          thebest777


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz