niedziela, 26 stycznia 2014

Metamorfoza SweetCherry-Fun

Siemka ^^ oj długo mnie tu nie było,przepraszam :c Sporo minęło odkąd dodałam ostatni wpis...Mam dla was metkę dla SweetCherry-Fun,zaczynajmy!

                                  STRÓJ:

Przed:O jejku *.* ale to śliczne!Kocham takie stylizacje wszystko do siebie pasuje,a ta fryzura dodaje lekkości.CUDO!

Po:Nwm czy mi wyszła nie miałam dziś weny,mam nadzieję,że mi wyszło.Ubrania są w odcieniu fioletu i bieli do tego czarna torebka i buty.Ocenę zostawiam wam ;)

                             MAKIJAŻ:

Przed:Trochę sztucznie ;/  z dala ładnie wygląda ale z bliska makijaż oczu jest nierówny ;/ części twarzy są bardzo ładne :)

Po:Makijaż trochę mocny w odcieniach fioletu i różu,ale zaszalałam ;D Fryzura jedna z moich ulubionych,mam nadzieję,że mi wyszło ;D

                                                     Lepiej przed czy po?
                                                             thebest777

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz dziękuję za metamorfozę. Co do stroju to mam mieszane uczucia, natomiast makijaż jest fenomenalny:)

    OdpowiedzUsuń